Zadnji kraljevski večer

DSC_4902

Vsako slovo je težko, posebej če se poslavljaš od tako čudovite izkušnje, kot je bila zgodba Vinske kraljice Slovenije 2014. Zato sem želela zadnji večer s krono preživeti v krogu ljudi, ki so bili pomemben del moje kraljevske zgodbe in ki so mi v času kraljevanja stali ob strani. Na domačem posestvu Štokelj, ki je tudi pokrovitelj kraljičinega vina, so se tako zbrali vsi, ki so po pomembno oblikovali mojo kraljevsko pot. V veliko čast si štejem, da me je s svojim obiskom počastil tudi minister za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano gospod magister Dejan Židan  ter župan občine Ajdovščina gospod Tadej Beočanin.

DSC_4571 DSC_4597

DSC_4824 DSC_4848

V najboljši družbi sem preživela še zadnji kraljevski večer ob odličnih vinih z vse Slovenije in ob obujanju spominov na nepozabne dni v vlogi 18. Vinske kraljice Slovenije!

DSC_4672 DSC_4697

DSC_4724 DSC_4776

DSC_5034 DSC_4929

DSC_5012 DSC_4945

 

Hvala vsem!

Leave a comment